Kystvejens Konferencecenter

Kystvejens Konferencecenter

Google optimering (SEO & Adwords)
Kystvejens Konferencecenter kom til Seekings med udfordringen om at deres hjemmeside ikke var synlig på Google med deres kernekompetencer. Efter grundig dialog og forklaring omkring Google, valgte Kystvejens Konferencecenter Seekings som samarbejdspartner (efter dialog med flere bureauer).

SEO (80% på side 1 efter 2 måneder)
Efter et møde hos konferencecentret fik Seekings et godt indblik i virksomheden. Kort efter blev en liste med søgeord analyseret og udarbejdet. Allerede 2 måneder efter er over 80% af søgeordene placeret flot på side 1 af Google, og arbejdet er langt fra slut.

Adwords
Konferencecenters søgeord er præget af høj konkurrence. Derfor er der blevet valgt at tage Google Adwords i brug, hvilket betød at de allerede et par uger efter aftale indgåelse pludselig var placeret øverst på Google, mellem de helt store konkurrenter i storbyerne. Wupti, også var Konferencecenteret på landskortet.

Konferencecenteret modtager månedligt detaljeret og overskuelige rapporter og fremgang, besøgstal, klik priser, m.m. – Kort sagt, så er alt dokumenteret.

Der er kælet for detaljerne
“Kysthotellet er et inspirerende konferencecenter og har derfor fået udarbejdet enlige så inspirerende hjemmeside.”

Den nye hjemmeside har fået et meget mere nutidigt udtryk end deres forrige hjemmeside, også et væld af funktioner og flotte elementer. Der er for eksempel anvendt et hotelbooking modul således der nemt og hurtigt kan bookes et hotelværelse.

Det centrale element på forsiden af hjemmesiden, er et stort full-screen banner med skiftende billeder der skaber et indtryk af inspiration og ikke mindst idyl.
Samtidig er der tænkt utroligt meget over hjemmesidens sitemap(menustruktur), da hjemmesiden har et væld af vigtig information, der skal formidles på den bedst mulige måde. Derfor er det vigtigt med en enkel menustruktur så alle kan være med.

placeit

Resultat efter 2 måneder. Arbejdet er langt fra slut

Ny hjemmeside (før og efter)