Schulz Biler

Et moderne bilhus - også online..

Den store overhaling
Schulz Biler kom i kontakt med Seekings med dét ønske om at få fornyet deres hjemmeside, så den udover at matche nutidens designtrends i webverdenen også fik fornyede funktionalitet og samtidig et udtryk, der går i spænd med deres nuværende profil, som værende et moderne bilhus.

Et stort, bredt design
Det stod hurtigt klart at siden skulle have en wow-effekt, der bedst opnåes ved brug af store, brede billeder. Schulz Biler fik hyret en fotograf og fik knipset et sæt gode billeder, der nu pryder forsiden og byder folk velkommen i deres bilhus.

Brugte biler – alt samlet ét sted
En af siden primære funktioner, er interaktionen med listen af deres brugte biler.
Schulz Biler er vant til at taste deres biler ind ét sted. Ved at integrere systemet ind på hjemmesiden, hentes alle informationerne om bilerne automatisk ind på hjemmesiden, så Schulz Biler kun skal opdatere biler ét sted.

schulz placeit

En anden af sidens vigtige interaktioner er samspillet med Facebook
Udover at have nyhedsstrømmen fra Facebook integreret på siden ‘Facebook’, indhentes de to seneste opslag også på forsiden. På den måde er det let at holde hele siden opdateret med seneste nyt fra forretningen.

Derudover er siden også sat op til at interagere diverse hashtags, herunder hashtagget f.eks. #peugeot, der gør det let for Schulz Biler at fylde opslag der relaterer til Peugeot, ind på en relevant underside.

Schulz Biler er nu godt klædt på med en moderne side, med nye funktionaliteter, der alt i alt matcher et bilhus, der ønsker at være på forkant med tidens trend – både inden for bilverdenen, men nu også webverdenen.

Se hjemmesiden her »

Ny hjemmeside (før og efter)