Hvorfor Google Ads?
Få mest ud af dit annoncebudget
Få hurtige & transparente resultater
Bliv synlig for købsklare kunder
Betal for resultater, ikke visninger
Er relevant for alle brancher
Få mest ud af dit annoncebudget
Få hurtige & transparente resultater
Bliv synlig for købsklare kunder
Betal for resultater, ikke visninger
Er relevant for alle brancher
Altid up-to-date med de nyeste best practices
Få tilknyttet en fast Google Ads-specialist
Månedlig rapportering samt live data
Vi benytter machine learning og scripts
Vi laver altid en skræddersyet opsætning
“Får jeg nok ud af mit annoncebudget?”
“Går jeg glip af arbejdsopgaver pga. manglende synlighed?”
Indsend formularen på denne side.
Peter vil kontakte dig hurtigst muligt.
Peter gennemgår din eksisterende konto (hvis relevant) og leverer en Google Ads-handlingsplan.
Hos Seekings laver vi Google Ads-setups, der sikrer dig en høj performance og den optimale udnyttelse af dine annoncekroner. Seekings er certificeret Google Partner og vi specialiserer os i at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at skabe knivskarpe marketingmaskiner, der kan skabe solide resultater og få dig vist øverst på Google – også selvom du ikke har verdens største annoncebudget.
Vores primære mål som Google Ads bureau er at skabe vækst for dig. Vi tilegner os løbende den nyeste viden indenfor Googles forskellige annonce-discipliner Google Search, Google Shopping og Google Display, og vi anvender dagligt vores kompetencer til at optimere vores mange kunders Google Ads-kampagner med analyser og vurderinger af søgeord, budstrategier, landing pages og meget mere.
Vi er eksperter i Google Adwords, og vi ved, at der er dig, der er ekspert på dit område. Vi indgår altid i en nær samarbejdsrelation med alle vores kunder, så vi er enige om hvad målet er for annoncering på Google, og hvordan vi bedst kommer i mål med det. Hos Seekings får du og din virksomhed jeres egen faste Google-specialist, der hver dag står klar til at optimere, skabe omsætning og være sparringspartner på din virksomheds vækstmål.
Vi kan målrette dine annoncer ud fra de geografier, du ønsker, så du ved, at dine annoncekroner bruges i præcis det lokalområde, du driver forretning i. Google Ads tilbyder også en stor fleksibilitet, da du kan pause og aktivere dine kampagner løbende samt justere dit daglige klikbudget, så du på den måde altid har 100% kontrol over dit budget.
Du behøver dog ikke gøre noget selv. Vores specialister overvåger nøje dine resultater og sender dig løbende letlæselige statistikker, så du med ro i maven kan koncentrere dig om din forretning.
Googles Search Ads er dem, de fleste os kender. Det er de fire resultater du finder øverst, når du laver en søgning på Googles søgemaskine. De fire øverste pladser, som ligger over de organiske resultater, er paid ads. Dvs. de er betalte pladser, som derfor også er markeret med ordet ’annonce’.
Google viser maksimalt fire Search Ads på en søgning, uanset hvor mange der gerne vil vises på søgningen. Hvem der får pladsen bestemmes af to ting: Maximum Bid og Quality Score
I Google Ads er Maximum Bid den højeste pris du er villig til at betale for et klik på den givne søgning. Her er prisen 100% bestemt af hvor stor konkurrence der er for at ligge øverst på søgning.
Quality Score i Google Ads er den kvalitetsrangering Google giver selve annoncens opsætning og er grundlæggende en vurdering af annoncens relevans i forhold til den landing page, som annoncen henviser til.
Hos Seekings arbejder vi aktivt med at oparbejde så høj en Quality Score som muligt på vores annoncer. Det betyder nemlig, at vi kan få højere pladser på vores annoncer til en lavere pris. Og det betyder i sidste ende mere omsætning til vores kunder til en lavere klik-pris.
Når du ganger annoncens Quality Score med den budpris, du er villig til at betale, udregner Google Ads en AdRank. Det er den score, der afgør hvem der får én af de 4 pladser.
Google Shopping annoner er muligheden for at trække produkter ud fra din webshop og få dem vist direkte i Googles søgeresultater med både produkttitel, varebillede og pris. Det giver mulighed for at vise potentielle købere dine produkter, når de netop søger efter dem – dvs. når de er mest klar til at købe.
Google Shopping Ads forudsætter opsætningen af et product feed. Et product feed til Google Shopping synkroniserer din webshops varesortiment med din Google Ads-konto, og det henter derfor også nye eller opdaterede varer ind, så du undgår manuel vedligeholdelse.
I modsætning til det traditionelle setup som vi kender fra Adwords’ Search-annoncer, så kan du ikke selv vælge hvilket søgeord der skal aktivere en visning eller et bud på en visning. Den proces varetager Google selv.
I modsætning til Search Ads og Shopping Ads, så vises Google Display annoncer ikke på Googles søgemaskine, men i Googles Search Network. Det er en samling af flere millioner sider og applikationer, som Google har forbindelse til. Det kan være alt fra mindre blogs til de største nyhedssider, og på Googles egne applikationer såsom Youtube og Gmail.
En Display-annonce er en banner-annonce. Dvs. det er en visuel annonce, i modsætning til søgeannoncerne. Her udarbejder vi et grafisk banner med et visuelt udtryk, der inviterer potentielle kunder til at klikke sig ind på dit website.
Med display-annoncer i Google Adwords har du ligesom med Search Ads mulighed for at segmentere din annonce præcist efter dit kundegrundlag via et demografisk og geografisk udsnit.
Vi gennemgår din nuværende markedsføring og ser, om der er mulighed for at hjælpe din virksomhed til at fremstå mere professionelt samt sikre, at du ikke bruger unødvendige annoncekroner. Derudover opdaterer vi dig med den nyeste viden inden for digital markedsføring.
Mødet tager ca. 60 minutter og foregår hos dig.