indsigt i din data og markedsføringskanaler

Det kan være svært at danne sig et overblik over den digital performance. Dette kan bl.a. skyldes manglende afrapportering, flere leverandører til din online markedsføring, samt at de fleste platforme lever i deres egne systemer.

Med Seekings Insights platformen kan du samle dine datapunkter og markedsføringskanaler ét sted, så du let kan danne dig et overblik over dine KPI’er og transformere disse tilgængelige data til beslutninger, der skaber værdi til din virksomhed.

Platformen benyttes til optimering og strategiske beslutninger af Seekings udviklere, rådgivere og kunder, da vi ved at overblik skaber værdi.

Kort præsentation af Seekings Insights.

Integrerbare platforme

Seekings Insights omdanner rå data til letlæselige KPI´er og professionelle grafer til nedenstående platforme.

  • Google Analytics
  • Google My Business
  • Google Ads
  • Bing Ads
  • Facebook firmaside & Ads
  • Instagram firmaside & Ads
  • LinkedIn firmaside & Ads
  • Twitter firmaside & ads
  • Active Campaign
  • Campaign Monitor
  • MailChimp
  • HubSpot
  • Kontaktformularer på website
  • Med flere…

SMART Tracking

Med det intuitive SMART Tracking system kan du let spore konkrete henvendelser fra dit website, se hvilke markedsføringskaneler de kommer fra samt deres efterfølgende adfærd.

Helt konkret betyder det, at du kan se hvor mange besøgende, fra f.eks. Google eller Facebook, som rent faktisk har taget kontakt til din virksomhed enten via. din kontaktformular, opkald fra smartphones eller klikket på e-mails.

Du kan med andre ord få et godt indblik i hvilke markedsføringskaneler, der konverterer til henvendelser.

Webleads / IP tracking (B2B)

Vidste du at kun 1-4% af hjemmeside besøg resulterer i en henvendelse?

Med webleads / IP tracking funktionen får du en liste over virksomheder, som har besøgt dit website. Disse informationer kan du med fordel benytte i din salgs- eller marketingafdeling, så du ændrer gætteri til brugbar viden og mersalg.

IP oplysningerne trækkes fra offentlige tilgængelige datakilder og sammenkædes med tilgængelig data om virksomheden, f.eks. fra CVR registeret og andre instanser.

Systemet indeholder også en filterfunktion hvilket gør, at vi kan sætte en automation op med skræddersyede rapporter indeholdende brandvarme leads. Et eksempel kan være, at du ønsker at få en automatisk tilsendt lead-rapport med oplysninger om virksomheder, der har besøgt en bestemt underside på dit website, har været på hele websitet i minimum 2 minutter, har mellem 10-50 ansatte og er beliggende i Jylland.

Systemet giver dig  mulighed for at se live data med bl.a.:

  • Firmanavn
  • Domæne
  • Dato og varighed for besøg
  • Antal sammenlagte besøg
  • Antal ansatte
  • Geografi (land og by)
  • Markedsføringskanal de besøgende kommer fra
  • Hvilke undersider der bliver besøgt

Marketing KPI dashboard

Med dashboard funktionen kan vi skabe et live billede af din virksomheds vigtigste marketing KPI´er. På ét dashboard kan vi f.eks. vise dine website, Facebook og Google informationer. Du skal med andre ord ikke navigere rundt i flere forskellige kolonner eller systemer for at se, hvordan din markedsføring performer.

Dashboardet kan både tilgås fra din computer eller tablet. Du kan også vælge at få din live data vist direkte på en TV skærm, som hænger i virksomheden.

360° salgs- & marketingplatform

Simpelt overblik over din digitale markedsføring

Ændrer gætteri til brugbar viden

Integrerbar med de mest populære platforme

Ring 70 34 56 90 eller skriv og book et uforpligtende møde!

Vi gennemgår din nuværende markedsføring og ser, om der er mulighed for at hjælpe din virksomhed til at fremstå mere professionelt samt sikre, at du ikke bruger unødvendige annoncekroner. Derudover opdaterer vi dig med den nyeste viden inden for digital markedsføring.

Mødet tager ca. 60 minutter og foregår hos dig.

    Navn / Firmanavn
    E-mail

    Telefonnummer
    Besked